63205889 660x330 - ارائه ۸ موضوع کاربردی مرتبط با امنیت اطلاعات و ارتباطات در کارگاههای آموزشی کنفرانس انجمن رمز ایران

ارائه ۸ موضوع کاربردی مرتبط با امنیت اطلاعات و ارتباطات در کارگاههای آموزشی کنفرانس انجمن رمز ایران

کارگاه‌های آموزشی انجمن رمز ایران با موضوعات مختلف در زمینه‌های تحلیل رمز، اینترنت و ارتباطات کوانتومی، رمزنگاری پساکوانتومی، جرم‌یابی اندروید، و کمّی‌سازی اقتصادی امنیت سایبری در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۲۳ و ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۳ در دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری دنیای برند به نقل از ایسنا، دکتر صادق دری نوگورانی، دبیر بیست‌ویکمین کنفرانس بین‌المللی انجمن رمز ایران در امنیت اطلاعات و رمزشناسی با اشاره به اهمیت حفظ امنیت در فرآیند تولید، نگهداری و انتشار داده‌ها در سطوح مختلف و از سوی تمام بخش‌های جامعه اعم از دستگاه‌های دولتی و کسب‌وکارهای بخش خصوصی و همچنین مردم عادی که از خدمات فضای مجازی و ارتباطات اینترنتی در زندگانی خود استفاده می‌کنند، گفت: توجه به این مهم همواره در برگزاری کنفرانس‌های سالانه انجمن رمز ایران مد نظر بوده است و در بیست‌ویکمین دوره این کنفرانس‌ها نیز هشت موضوع کاربردی مرتبط با امنیت اطلاعات و ارتباطات برای ارائه در کارگاه‌های آموزشی درنظر گرفته شده‌اند.

دری نوگورانی افزود: این کارگاه‌ها با استفاده از ظرفیت و توانمندی جمعی از متخصصین حوزه امنیت سایبری کشور در دانشگاه‌ها، مؤسسات پژوهشی و بخش خصوصی تدارک دیده شده‌ و برای دانشجویان، اساتید، فعالان صنعت افتا و عموم علاقه‌مندان به مباحث امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات(امنیت سایبری) قابل استفاده هستند.

وی با تأکید بر ضرورت افزایش سطح آگاهی کارکنان و کارشناسان سازمان‌ها و شرکت‌های مرتبط با خدمات داده و سامانه‌های اطلاعاتی و ارتباطی، اضافه کرد: این افراد و عموم کسانی که با مسائل عملیاتی در حوزه امنیت اطلاعات و ارتباطات مواجه هستند با حضور در این کارگاه‌ها خواهند توانست دانش خود را ارتقاء دهند و از آخرین مباحث علمی و کاربردی در حوزه امنیت سایبری اطلاع پیدا کنند. شرکت‌کنندگان در این کارگاه‌ها می‌توانند گواهینامه معتبر برای حضور در آنها را نیز دریافت نمایند.

وی اظهار داشت: انجمن رمز ایران، با شروع فعالیت‌های خود از سال ۱۳۷۹ و پس از بیست دوره برگزاری موفق کنفرانس‌های سالانه، بیست‌ویکمین کنفرانس بین‌المللی خود در رمزشناسی و امنیت اطلاعات را طی روزهای ۲۵ و ۲۶ مهرماه ۱۴۰۳ به صورت حضوری و با میزبانی مشترک دانشگاه تربیت مدرس و پژوهشگاه ICT(ارتباطات و فناوری اطلاعات) در محل این پژوهشگاه واقع در تهران، انتهای خیابان کارگر شمالی برگزار خواهد کرد. 

قابل ذکر است کارگاه‌های این کنفرانس طبق برنامه اعلام شده در https://iscisc۲۰۲۴.modares.ac.ir در محل دانشکده برق و مهندسی کامپیوتر دانشگاه تربیت مدرس برگزار خواهند شد. علاقمندان به شرکت در این کارگاه‌ها و حضور در بیست‎ویکمین کنفرانس سالانه انجمن رمز ایران می‌توانند برای ثبت‌نام به وبگاه این کنفرانس به نشانی فوق مراجعه کنند.

پایان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *