WhatsApp Image 2019 10 02 at 11.25.53 660x330 - ادموب گوگل آپدیت شد

ادموب گوگل آپدیت شد

ادموب گوگل (Google Admob) سیستم گزارش دهی و تحلیل خود را که برای ناشران تبلیغاتی و توسعه دهندگان بوده با یک API جدید آپدیت کرده است.

پایگاه خبری دنیای برند – به نقل از businessofapps، ادموب گوگل (Google Admob) سیستم گزارش دهی و تحلیل خود را برای ناشران تبلیغات و توسعه دهندگان به روز کرده است. این شرکت اعلام کرده است که یک API جدید راه اندازی کرده است. از طریق این API، ناشران تبلیغات و توسعه دهندگان نسبت به رفتار کاربر و عملکرد تبلیغات شناخت و آگاهی دقیق تری بدست می آورند.

Add Your App 1024x474 1 300x139 - ادموب گوگل آپدیت شد

کاربران می توانند معیارها و سنجه های ارزیابی را در داشبورد ادموب مشاهده نمایند. معیارهایی مانند تخمین درآمد با تمرکز بر ساختار و قالب آگهی و همچنین کشور نشر دهنده آن.

نمودارهای ادموب در حال حاضر دو جانبه و متأثر از هم هستند. و می توان معیارهای ارزیابی مختلف و چندگانه را در کنار هم مورد مقایسه قرار داد، همچون میزان درآمد و تأثیرات آن.

نمای کلی داشبورد، اطلاعات دقیقی همچون نمایش کاربران فعال، تعداد قرارگیری آگهی تبلیغ در هر دفعه، مدت زمان تبلیغ در هر دفعه، ماندگاری را نشان می دهد.

EE1CUL0WkAY5mXf 300x224 - ادموب گوگل آپدیت شد

گزارش درآمد، اشتراک ها و خریدهای درون برنامه را لیست می کند. همچنین داده های مربوط به لیست برنامه ها و مشارکت در تبلیغات جایزه دار نیز موجود است.

تبلیغات جایزه ای کاربر را به مشارکت در یک محتوا همچون ویدئو و یا تبلیغاتی فضای یک بازی هستند، دعوت می کنند و در قبال آن ها به کاربر جایزه می دهد.

 

 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پایگاه خبری دنیای برند تنها با ذکر منبع امکان پذیر است.

همچنین ببینید

The family health program in the name of Iran was registered globally 310x165 - برنامه سلامت خانواده به نام ایران ثبت جهانی شد

برنامه سلامت خانواده به نام ایران ثبت جهانی شد

سازمان جهانی بهداشت، «برنامه سلامت خانواده» را ابتکار جمهوری اسلامی ایران دانست و بر اساس …