aparat report1402 45 - آپارات رکورد زد؛ 70 میلیارد دقیقه تماشا در نیمه اول سال/ گزارش نیمه اول 1403

آپارات رکورد زد؛ ۷۰ میلیارد دقیقه تماشا در نیمه اول سال/ گزارش نیمه اول ۱۴۰۳

آپارات در نیمه اول سال ۱۴۰۳ با رشد چشمگیری روبرو شد و کاربران آن بیش از ۷۰ میلیارد دقیقه ویدئو تماشا کردند. این پلتفرم ویدئویی با جذب ۵۶ هزار کاربر جدید در سیستم درآمدزایی، توانست درآمدی معادل ۴۳ میلیارد تومان را کسب کند.

دنیای برند- Brands Reaport؛ آپارات، پلتفرم محبوب ویدئویی ایرانی، در نیمه نخست سال ۱۴۰۳ عملکردی درخشان از خود به نمایش گذاشت. براساس گزارش منتشر شده، کاربران آپارات در این مدت بیش از ۷۰ میلیارد دقیقه ویدئو را تماشا کرده‌اند که نشان‌دهنده افزایش چشمگیر تعامل کاربران با این پلتفرم است. همچنین، ۲۵۰ هزار کاربر فعال آپارات، حدود ۲۰ میلیون دقیقه ویدئو آپلود کرده‌اند که برای تماشای کامل آن‌ها به بیش از ۱۴ سال زمان نیاز است.

بخش زنده آپارات نیز با جذب بیش از ۴۳ هزار کاربر فعال و تولید بیش از ۵۵ میلیون بازدید، رشد قابل توجهی داشته است. این نشان می‌دهد که بخش زنده آپارات به یکی از محبوب‌ترین بخش‌های این پلتفرم تبدیل شده است.

در حوزه درآمدزایی نیز، آپارات عملکرد قابل قبولی داشته است. در نیمه اول سال ۱۴۰۳، بیش از ۵۶ هزار کاربر در سیستم درآمدزایی آپارات فعالیت داشته‌اند و در مجموع بیش از ۴۳ میلیارد تومان درآمد کسب کرده‌اند. همچنین، محتواهای ویدئویی مرتبط با بازی‌های رایانه‌ای بیشترین درآمد را برای کاربران آپارات به همراه داشته است و بیش از ۱۸.۵ میلیارد تومان از کل درآمد از این بخش حاصل شده است.

پایان مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *