57656866 660x330 - آخرین مهلت ارسال اثر به بیست و پنجمین مسابقه ماهر

آخرین مهلت ارسال اثر به بیست و پنجمین مسابقه ماهر

بیست و پنجمین مسابقه ماهر با موضوع «ساخت میسل اکلیلی با نانو چسب شکری» برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری دنیای برند به نقل از ایسنا، کارشناسان شبکه آزمایشگاهی توانا و دبیران دانش‌آموخته‌ رشته‌های مرتبط با علوم و فناوری نانو مانند زیست، شیمی و فیزیک می‌توانند با انجام آزمایش «ساخت میسل اکلیلی با نانو چسب شکری» در بیست و پنجمین مسابقه ماهر شرکت کرده و برنده گرنت آموزشی به ارزش ۱۰ میلیون ریال شوند.

علاقه‌مندان تا ۳۰ مهرماه فرصت دارند فیلم آموزشی بر مبنای محتوای آزمایش مورد نظر بسازند و به شماره ۰۹۲۱۹۵۶۳۷۳۱ در پیام‌رسان شاد ارسال کنند. فیلم آموزشی با فرمت MP4 که حداقل و حداکثر زمان آن به ترتیب ۴ و ۸ دقیقه تهیه شود.

داوران پس از بررسی آثار دریافت شده بر اساس موارد زیر به آنها امتیاز داده و فیلمی که بیشترین امتیاز را کسب کند، به عنوان فیلم برنده انتخاب می‌شود.

* انجام آزمایش: بیان تئوری، بیان مراحل آزمایش، انجام کامل مراحل آزمایش و نمایش آن، نشان‌دادن و بیان نتیجه، پاسخ به سؤالات انتهای دستور کار.

* خلاقیت: بیان جذاب تئوری و ساده‌سازی آن برای دانش‌آموزان، استفاده از مدل آموزشی و یا فیلم و تصویر مرتبط با آزمایش.

* صوت و تصویر: کیفیت صدا و تصویر، استفاده از افکت و جذابیت بصری

* سایر نکات: معرفی کامل خود و مرکز و آزمایش مورد نظر، رعایت بازه مناسب، درج لوگوی باشگاه و مرکز در فیلم.

به نقل از ستاد نانو، به تمامی شرکت‌کنندگان در این مسابقه گواهی شرکت در مسابقه اعطا می‌شود و فیلم آموزشی برگزیده در سایت باشگاه نانو در صفحه «مسابقه ماهر» قرار می‌گیرد. شرکت در مسابقه ماهر موجب کسب امتیاز ویژه در ارزیابی آزمایشگاه‌های عضو شبکه توانا می‌شود.

پایان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *