Vazir41 660x330 - کالاها و اقلام مورد نیاز مردم تا پایان سال ذخیره سازی شده است

کالاها و اقلام مورد نیاز مردم تا پایان سال ذخیره سازی شده است

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تمهیدات لازم برای تأمین و ذخیره سازی کالاها و اقلام مورد نیاز مردم تا پایان سال اندیشیده شده است و مردم از این لحاظ هیچ گونه نگرانی نداشته باشند.

پایگاه خبری دنیای برند، رضا رحمانی در این خصوص تصریح کرد: کالا به اندازه کافی در بازار وجود دارد و برای ماه مبارک رمضان و حتی بعد از آن تا پایان سال برنامه ریزی ها و تدابیر لازم برای تامین و ذخیره سازی کالاها در انبارهای کشور اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه بخشی از این کالاها از محل تولید داخل و بخشی از طریق واردات تامین شده است، گفت: واردات کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم با تعرفه گروه یک کالایی انجام شده است و کالاها در سریع‌ترین زمان ممکن بارگیری و تخلیه شده اند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر انجام رصد مداوم بازار، نیز بیان کرد: رصد و پایش تولید و واردات کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم و نحوه توزیع و نظارت بر قیمت ها به صورت مداوم انجام می شود و گزارشات لازم ارایه خواهد شد.

رحمانی با بیان اینکه در زمینه‌ی تولید اقلام و کالاهای مقابله با کرونا افزایش چشمگیری داشتیم گفت: سلامتی و اطمینان خاطر هموطنان‌مان اولویت اصلی ماست و در این زمینه هم وزارتخانه و هم واحدهای تولیدی به طور شبانه روزی فعال هستند.

همچنین ببینید

Img20240417101430478 310x165 - دومین دوره رویداد بین المللی «کرمان آیدکس» از 24 اردیبهشت برگزار می شود

دومین دوره رویداد بین المللی «کرمان آیدکس» از ۲۴ اردیبهشت برگزار می شود

رویداد بین‌المللی «کرمان آیدکس» می‌کوشد با فراهم‌سازی زمینه گفت‌وگو بین بخش خصوصی واقعی، اندیشمندان و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *