برند ملی

همکاری دانشگاه فنی و حرفه ای با صنایع در طرح برند ملی

معاون پژوهشی دانشگاه فنی و حرفه ای از اجرای طرح برند ملی در این دانشگاه خبرداد و گفت: این طرح در راستای تجهیز و بروزرسانی کارگاه و آزمایشگاه های دانشگاه اجرایی می شود.

پایگاه خبری دنیای برند، سید حیدر میرفخرالدینی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اجرای طرح «برند ملی» در دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: دانشگاه فنی و حرفه ای ۲ هزار و ۲۸۰ کارگاه و آزمایشگاه در سطح کشور دارد.

وی ادامه داد: تجهیز این کارگاه‌ها برای دانشگاه بسیار هزینه دارد، بنابراین دانشگاه تصمیم گرفت از پتانسیل و ظرفیت صنایع در تجهیز کارگاهها و آزمایشگاه های خود استفاده کند.

بیشتر بخوانید:

توسعه برندسازی ملی

برندسازی ملی چیست؟

معاون پژوهشی دانشگاه فنی و حرفه ای افزود: برهمین اساس با صنایع هر استان که دانشکده و آموزشکده فنی و حرفه ای در آنجا فعال است، وارد مذاکره شده و امکانات خود را با آنها به اشتراک گذاشتیم.

وی ادامه داد: برهمین اساس صنایع از تجهیزات دانشگاه فنی و حرفه ای استفاده می کنند و برای تامین نیازمندی های خود نیز به دانشگاه مراجعه کرده و سرمایه گذاری مشترک صورت می گیرد.

میرفخرالدینی افزود: در مجموع می توان گفت عملا این طرح در راستای تجهیز کارگاه های دانشگاه از طریق برند ملی است به این صورت که صنایع در قبال استفاده از کارگاه و آزمایشگاه های دانشگاه بخشی از هزینه را هم خودشان تامین می کنند.

همچنین ببینید

ایران خودرو

واکنش ایران خودرو به گزارش تهیه شده با عنوان «دام ایران خودرو برای متقاضیان پژو پارس»

گروه صنعتی ایران خودرو در واکنش به انتشار گزارشی با عنوان «دام ایران خودرو برای متقاضیان پژو پارس» توضیحاتی را ارسال کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *