هافمن

هافمن برندی با بیش از ۲۵ هزار تن ظرفیت تولید سالانه

پایگاه خبری دنیای برند، تولید در ایران روزهای سخت و البته با وجود محدودیت‌ها، روزهای افتخارآمیزی را طی می‌کند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام هافمن، در طول دو سال گذشته همت و توجه بزرگی از سمت دولت و نظام برای ارتقا و جهش تولید ملی وجود داشته و ما شاهد هستیم در یکی از صنایع کاربردی یعنی صنعت تولید پروفیل‌های درب و پنجره UPVC افزایش تولید خوبی بوجود آمده است.

صنعت درب و پنجره‌های UPVC در ایران

تولید درب و پنجره‌های UPVC با تمام سختی‌ها و پیچیدگی‌های تولید در کارخانجاتی در تبریز و شهرکرد و سایر شهرهای ایران انجام می‌شود. خط تولید این محصول معمولا دارای دستگاه‌ها و ماشین‌آلات مدرنی است که می‌توانند درب و پنجره‌هایی با کیفیت استاندارد تولید کنند. به نحوی که از آزمایش‌های کیفی مختلف سربلند بیرون بیایند.

در ایران برندهای متنوع و مختلفی مشغول تولید یا مونتاژ این محصول هستند. اما در این مطلب به بررسی ظرفیت تولید یکی از معتبرترین برندهای این صنعت یعنی برند هافمن رفته‌ایم تا برایتان بگوییم میزان رشد و ارتقای کمی و کیفی محصولات هافمن چقدر بوده و آنها چقدر توانسته‌اند در اشتغال‌زایی موفق باشند.

در این بازار در ایران سالانه بیش از ۵۰ هزار تن محصول فروخته می‌شود و مازاد تولید در داخل به سایر کشورها صادر می‌گردد. ضمن اینکه بخش کوچکی از مصرف بازار داخلی نیز از واردات این محصولات تامین می‌شود.

شرکت هافمن اولین تولیدکننده پروفیل لاستیک‌دار و سری ۷۰ در ایران

هافمن از سال ۱۳۸۶ در تبریز کار خود را شروع کرده و خط تولیدی به مساحت شش هزار متر مربع در این شهر و چهار خط اکسترودر در اولین کارخانه‌ی خود افتتاح و راه‌اندازی کرده است.

ظرفیت تولید هافمن در ابتدا سالانه ۷۲۰۰ تن بود که در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴ با اجرای طرح توسعه، شرکت پنج خط جدید اکسترودر به خط تولید اضافه شد و ظرفیت سالانه هم به ۲۵ هزار تن ارتقا پیدا کرد.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

اشتغال‌زایی توسط هافمن

هافمن از ابتدا نیز یکی از اهداف خود را افزایش اشتغال‌زایی برای جوانان ایران زمین تعیین کرده و با گذشت سال‌های متمادی هرگز این هدف نادیده گرفته نشده.

هافمن در حال حاضر برای قریب به اتفاق  ۳۰۷ نفر به طور مستقیم و ۲۵۸۳ نفر به طور غیرمستقیم ایجاد شغل کرده و علاوه بر تعداد کارکنان، حدود ۱۱۰ نماینده و ۷۰۰ مونتاژ کار نیز به صورت غیرمستقیم با هافمن همکاری دارند.

سهم هافمن از بازار داخلی و صادرات درب و پنجره‌های UPVC

هافمن با توجه به آنچه در فوق در مورد نیاز بازار داخلی، میزان ظرفیت تولید هافمن و ظرفیت‌های صادرات گفته شد در حال حاضر بیش از ۲۴ درصد از نیاز بازار داخل کشور را تامین می کند و بخشی از تولیداتش را برای عرضه در بازارهای جهانی به خارج از مرزهای ایران صادر می‌کند.

این صادرات برای ایران بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است چرا که همواره ایران به دنبال افزایش صادرات غیرنفتی و رسیدن به تراز تجاری مثبت بوده و این نوع صادرات محصولات تولید داخل می‌تواند کمک شایانی در نیل به هدف دیرینه ما باشد. هافمن توانسته با صادرات محصولاتش به کشورهای افغانستان، عمان، عراق، آذربایجان، ارمنستان و الجزایر رضایت مشتریان بین‌المللی را نیز به خوبی جلب کند.

کسب استانداردهای کیفی این کشورها و استاندارد کیفی اتحادیه اروپا از جمله افتخاراتی ‌ست که اعتبار هافمن را در بین تمام مشتریانش به سطحی می‌رساند که با خیالی آسوده از خرید خود مطمئن هستند و در بسیاری موارد هافمن را به دیگران توصیه می‌کنند. همانطور که همیشه شنیده‌اید؛ هافمن، پیشنهاد اهل فن.

منبع: ایسنا

همچنین ببینید

62966702

هوش مصنوعی گوگل، بیماری را از روی صدای سرفه تشخیص می‌دهد

هوش مصنوعی گوگل به زودی می‌تواند از سرفه برای تشخیص بیماری استفاده کند. به گزارش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *