برند ملی

مدیریت برند ملی

معاون وزیر صمت با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص تقویت برند ملی، سیاست سازمان توسعه تجارت ایران به عنوان دبیرخانه کمیسیون برند را تقویت برند ملی در داخل و خارج از کشور دانست و ایجاد تصویر ذهنی مثبت از برند ملی در شرایط فعلی را با اهمیت توصیف کرد.

پایگاه خبری دنیای برند، رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص تقویت برند ملی، سیاست سازمان توسعه تجارت ایران به عنوان دبیرخانه کمیسیون برند را تقویت برند ملی در داخل و خارج از کشور دانست و ایجاد تصویر ذهنی مثبت از برند ملی در شرایط فعلی را با اهمیت توصیف کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، حمید زادبوم، ارزش اقتصاد هر کشور را بر اساس مطالعات انجام شده،حاصل‌ضرب تولید ناخالص داخلی در ارزش برند کشور در ذهن مخاطب اعلام کرد و گفت: با توجه به این دو رقم، رتبه ارزش اقتصاد جمهوری اسلامی ایران ۴۴ است.

دبیر کمیسیون برند، تشکیل شورای عالی برند در کشور، با حضور مقامات عالی رتبه را بااهمیت عنوان کرد و گفت: مقدمات تشکیل شورای عالی برند با هدف مدیریت برند ملی در داخل و خارج کشور با حضور وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت، امور اقتصادی و دارایی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، امور خارجه، فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت کشور در حال انجام است.

حمید زادبوم، وظیفه شورای ملی برند را مدیریت اقتصاد ممتاز کشور دانست و گفت: بر این اساس بنگاه‌های اقتصادی که اقتصاد ممتاز کشور را تشکیل می‌دهند، بین ۳ تا ۴ درصد اقتصاد کشور است. این در حالیست که به گفته وی این شاخص در کشور ترکیه ، ۱۹ درصد و در کره جنوبی ۳۲ است.

بیشتر بخوانید:

برندسازی ملی چیست؟

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران، فرهنگ سازی در حوزه برند ملی و ایجاد دغدغه در میان آحاد مردم را وظیفه همه دستگاه‌ها علی‌الخصوص رسانه‌ها و در راس آنها صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران دانست و فرایند مدیریت برند ملی را فعالیتی مثمر ثمر در رونق و حمایت از تولید ملی ارزیابی کرد.

دبیر کمیسیون برند در پایان، تدوین و تصویب بسته‌های حمایتی صادرکنندگان واجد برند برتر را در ایجاد انگیزه در میان جامعه صادرکنندگان مهم توصیف کرد و مدیریت نظام جامع برند ملی را یکی از اولویت‌های سازمان توسعه تجارت ایران درسال ۱۳۹۹ اعلام کرد.

همچنین ببینید

رونمایی برند هوآوی

رونمایی برند هوآوی از سری جدید گوشی‌های هوشمند

همانطور که گزارش شده است، هوآوی برند P را برای گوشی های پرچمدار خود کنار گذاشته است و ساعاتی پیش پرچمداران سری Pura 70 هوآوی به طور رسمی معرفی شدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *