برندسازی

لزوم برندسازی مس زنجان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان ادامه داد: بر لزوم برندسازی مس زنجان اشاره کرد و گفت: مس استان به صورت سنتی تولید می شود و این امر باعث شده در کشور مطرح باشد. تمام کارگاههای بزرگ مسگری زنجان با برندهای ثبت شده فروش مس خود را انجام می دهند.

پایگاه خبری دنیای برند، امیر ارجمند گفت: صنعت مس بیش از هزار و ۵۰۰ سال در استان زنجان قدمت دارد، این استان یک هزار و ۲۵۰ کارگاه مسگری دارد که بیش از هشت هزار تن مس در استان تولید می کنند.

وی افزود: کارگاه‌های صنایع‌دستی استان فعالیت می‌کنند وهر چند تولیدات در شرایط کنونی با حجم کمی صورت می‌گیرد و صنعت مس بیشترین خسارت از کرونا را دیده است

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: نبود واحدهای فرآوری مس مهمترین بخش افزایش بهره وری است و فعال شدن معادن مس کلید حل مشکل مسگر زنجانی باشد. فروش صنایع‌دستی به‌ویژه مس به صورت فصلی است و در ایام عید و فصل تابستان شاهد پیک استقبال از تولیدات در این عرصه هستیم، اما شرایط کرونایی باعث شد تا فروش این تولیدات کاهش پیدا کند.

ارجمند افزود: مسگری یکی از رشته‌های صنایع دستی اصیل و بومی استان زنجان است که قدمت زیادی دارد و مس و ظروف مسی طی سالیان دراز جایگاه بالایی در صنایع دستی استان داشته و یکی از شناخته شده‌ترین محصولات صنایع دستی استان در بین مردم است.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان ادامه داد: بر لزوم برند سازی مس زنجان اشاره کرد و گفت: مس استان به صورت سنتی تولید می شود و این امر باعث شده در کشور مطرح باشد. تمام کارگاههای بزرگ مسگری زنجان با برندهای ثبت شده فروش مس خود را انجام می دهند.

منبع: مهر

همچنین ببینید

The reaction of the Minister of Communications about the fake Nokia company in Iran 310x165 - واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات، درباره شرکت تقلبی نوکیا گفت: مورد بحث یک بحث حقوقی است؛ آنها ادعا می کنند و مستنداتی دارند که از نوکیا اجازه گرفتند و خلاف این هم ادعاهایی وجود دارد که در حال بررسی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *