photo 2020 04 20 14 48 20 1 660x330 - قدردانی رئیس جمهور از وزیر صمت برای تداوم و ارتقای تولیدات صنایع معدنی در شرایط تحریم و تسریع در ساخت طرح آلومینیوم جنوب

قدردانی رئیس جمهور از وزیر صمت برای تداوم و ارتقای تولیدات صنایع معدنی در شرایط تحریم و تسریع در ساخت طرح آلومینیوم جنوب

پایگاه خبری دنیای برند،

دکتر حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان در آیین افتتاح مجتمع آلومینیوم جنوب که به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در محل این واحد در استان فارس برگزار شد، از تلاش های وزیر صنعت، معدن و تجارت برای سرعت بخشیدن به تکمیل این طرح و همچنین اقدامات انجام شده برای عبور از تحریم ها در حوزه صنایع معدنی قدردانی کرد.

دکتر حسن روحانی گفت: لازم می دانم بابت ۲ موضوع مهم از وزیر صنعت، معدن و تجارت قدردانی کنم، تشکر اول من از آقای رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت بابت این مسئله است که صنایع معدنی کشور در مرحله اول تحریم ها با مشکلاتی مواجه شد که شخص شما و مجموعه وزارت صمت در این خصوص کار بزرگی انجام داد و هیچ واحدی متوقف نشد.

وی افزود: تشکر بعدی من همین طرح آلومینیوم جنوب است که در یک زمان بندی مناسب و در دوره کوتاهی به ثمر نشست و این می تواند الگویی برای سایر طرح های کشور شود.

رئیس جمهور کشورمان تاکید کرد: در مجموع در این حوزه کار بزرگی انجام گرفته است و این طرح یکی از آثار برجام در سال ۹۴ بود که امروز تکمیل و وارد مرحله تولید شده است.

دکتر حسن روحانی با اشاره به برخی آمار ارائه شده از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص افزایش تولیدات فلزات اساسی کشور در طول سال ۹۸، گفت: در صنعت آلومینیوم با اجرای این طرح و همچنین مجتمع صنعتی جاجرم تولید آلومینیوم ۲ برابر شده است و این افتخار دولت تدبیر و و امید است که در این حوزه با رشد ۱۰۰ درصدی مواجه شدیم.

رئیس جمهور همچنین توضیحات ارائه شده از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت در راستای توسعه صنایع بالادستی صنعت آلومینیوم و همچنین صنایع پایین دستی طرح آلومینیوم جنوب امیدوار کننده توصیف کرد و از همه تلاشگران این عرصه تقدیر و تشکر کرد.

پایان

 

همچنین ببینید

Img20240417101430478 310x165 - دومین دوره رویداد بین المللی «کرمان آیدکس» از 24 اردیبهشت برگزار می شود

دومین دوره رویداد بین المللی «کرمان آیدکس» از ۲۴ اردیبهشت برگزار می شود

رویداد بین‌المللی «کرمان آیدکس» می‌کوشد با فراهم‌سازی زمینه گفت‌وگو بین بخش خصوصی واقعی، اندیشمندان و …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x