برند ملی

فلافل فروشان محله ۲۲ بهمن بندرعباس در راه ایجاد برند ملی

فرماندار شهرستان بندرعباس گفت: با گسترش دکه‌های فلافلی در محدوده محله ۲۲ بهمن بندرعباس امنیت بیشتری در منطقه ایجاد شد و اهالی محله در این صنف مشغول بکار هستند و این محل تبدیل به یک برند شناخته‌شده است.

پایگاه خبری دنیای برند، عزیزاله کناری روز گذشته(۱۶ اردیبهشت‌ماه) در جلسه مدیریت بیماری کرونا شهرستان بندرعباس با دستور کار بررسی آخرین وضعیت رعایت موارد بهداشتی توسط اصناف مختلف، افزود: کلیه دستگاه‌ها موظف هستند دستورالعمل‌ها و دیدگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی را با جدیت دنبال و رعایت کنند تا هر چه زودتر به حالت عادی برگردیم.

وی اظهار کرد: مجموعه اصناف و شهرداری پیگیری کنند موارد بهداشتی در بازارهای زیر مجموعه آن‌ها رعایت گردد و در خصوص بازار ماهی‌فروشان سازمان میادین شهرداری پیگیری کند تا نواقص باقی‌مانده در بازار ماهی جدید برطرف شود تا فعالیت بازار مجدداً به‌زودی شروع شود و واحدهای خارج از  بازار نیز قبل از اخذ پروانه کسب از اتحادیه مربوطه حق نصب تابلو و فعالیت ندارد.

فرماندار شهرستان بندرعباس خاطرنشان کرد: اگر واحدی اقدام به نصب تابلو و بازگشایی مغازه تا قبل از اخذ پروانه کند اتحادیه مربوطه در ذیل اتاق اصناف شهرستان موظف به اعمال قانون و ممانعت از فعالیت آن‌ها خواهد بود در غیر این صورت دستگاه‌های ذی‌ربط دیگر اقدام لازم به عمل خواهند آورد. همچنین غرفه داران ماهی نیز لازم است نسبت به اخذ پروانه کسب اقدام کند.

این مقام مسئول بیان کرد: غرفه داران و فروشندگان بازارچه ۲۲ بهمن نیز فقط با رعایت کامل موارد بهداشتی و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و در چارچوب سیاست‌های ستاد مدیریت کرونا می‌توانند فعالیت داشته باشند و مدیریت بازارچه باید استقرار کامل داشته باشد تا بازار را تحت کنترل بیشتری بگیرد.

کناری اضافه کرد: اتحادیه پروتئینی پیگیری کند عرضه آبزیان در مغازه‌های سطح شهر به‌طور گسترده انجام شود و همچنین سازمان صنعت، معدن و تجارت بررسی کند فروشگاه‌های زنجیره‌ای رعایت کامل موارد بهداشتی را داشته باشند در غیر این صورت از فعالیت فروشگاه‌های زنجیره‌ای که موارد بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت نمی‌کنند جلوگیری شود.

وی عنوان کرد: با گسترش دکه‌های فلافلی در محدوده محله ۲۲ بهمن بندرعباس امنیت بیشتری در منطقه ایجاد شد و اهالی محله در این صنف مشغول بکار هستند و این محل تبدیل به یک برند شناخته‌شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: برای آنکه این برند همچنان باقی بماند و ملی شود، لازم است با طراحی یک مجموعه شکیل و بهداشتی با اخذ پروانه کسب از اتحادیه مربوطه و اخذ انشعاب آب و برق و سایر موارد فلافل فروشان به کار خود ادامه دهند.

 

بیشتر بخوانید:

برندسازی ملی چیست؟

وی اظهار کرد: رعایت موارد بهداشتی و زیباسازی محل توسط فعالان هر محل مهم است و همچنین پذیرش سفارشی از دیگر مواردی است که باید راه‌اندازی شود و بیمه شدن کلیه غرفه داران، تا در هنگام وقوع حریق و یا هر حادثه‌ای با مشکل مواجه نشوند.

کناری در پایان تصریح کرد: ویروس کرونا یک بحث جدی است و همچنان ادامه دارد لذا لازم است همچنان فعالیت فلافل فروشان به‌صورت بیرون بر باشد.

منبع: ایسنا

همچنین ببینید

ایران خودرو

واکنش ایران خودرو به گزارش تهیه شده با عنوان «دام ایران خودرو برای متقاضیان پژو پارس»

گروه صنعتی ایران خودرو در واکنش به انتشار گزارشی با عنوان «دام ایران خودرو برای متقاضیان پژو پارس» توضیحاتی را ارسال کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *