وام

صنایعی که به دلیل شیوع ویروس کرونا وام گرفتند

پایگاه خبری دنیای برند، به دنبال بحران اقتصادی ایجاد شده به واسطه شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، بسیاری از شرکت‌ها به وام گرفتن روی آورده‌اند که صنعت خودروسازی تا کنون بیشترین میزان وام را دریافت کرده است.

از آنجا که شرکت‌ها هنوز به بسته نگاه داشتن فروشگاه‌ها ادامه می‌دهند و اثرات تعطیلی جهانی بر اثر بیماری کووید-۱۹ را احساس می‌کنند، برخی صنایع تنها برای پابرجا ماندن، مقادیر زیادی وام‌های گردشی اخذ می‌کنند.

بر اساس داده‌های ارائه شده توسط گلدمن ساکس، شرکت‌هایی که در صنعت خودرو فعالیت می‌کنند، از تاریخ یک مارس بیش از ۳۸ میلیارد دلار وام دریافت کرده‌اند که این بیشترین دریافتی وام نسبت به صنایع دیگر است.

گفتنی است که صنعت خرده‌فروشی نیز با دریافت بیش از ۳۵ میلیارد دلار وام در این بازه زمانی، در جایگاه دوم این لیست قرار گرفت. صنعت مسافرتی و تفریحی نیز با دریافت بیش از ۲۳ میلیارد دلار وام، در رتبه سوم جای گرفت.

قابل ذکر است که گرفتاری و ورشکستگی در سطوح بی‌سابقه‌ای در حال افزایش است. صنایع و شرکت‌هایی که زمانی پایدار تصور می‌شدند، از جمله مسافرتی، هتل و خودرو، با فشارهایی مواجه شده‌اند که پیش از این هرگز حس نکرده بودند. برای کاهش برخی از این وحشت‌ها، بازسازی ساختار مالی و انباشت بدهی توسط بسیاری از شرکت‌ها دنبال می‌شود.

photo 2020 04 29 17 13 07 858x1024 - صنایعی که به دلیل شیوع ویروس کرونا وام گرفتند

همچنین ببینید

محبوب ترین شبکه های اجتماعی

محبوب ترین شبکه های اجتماعی تا ژانویه ۲۰۲۳

پایگاه خبری دنیای برند، محبوب ترین شبکه های اجتماعی در سراسر جهان تا ژانویه ۲۰۲۳ …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x