بانک اچ اس بی سی

سقوط ۳۵ درصدی سود ۳ ماهه برند بزرگ بانکی اروپا

به دنبال سقوط سنگین سود عملکردی بانک اچ‌اس‌بی‌سی  برزگترین برند بانکی اروپا در ۳ ماهه سوم این بانک اعلام کرد که مدل تجاری خود را عوض خواهد کرد و منبع اصلی درآمد خود را از نرخ بهره و به کارمزد تغییر خواهد داد.

پایگاه خبری دنیای برند، به نقل از رویترز، به دنبال سقوط سنگین سود عملکردی بانک اچ‌اس‌بی‌سی در ۳ ماهه سوم این بانک اعلام کرد که مدل تجاری خود را عوض خواهد کرد و منبع اصلی درآمد خود را از نرخ بهره و به کارمزد تغییر خواهد داد.

بزرگترین بانک اروپا اعلام کرد که سود عملکردی این بانک در ۳ ماهه سوم ۳۵ درصد نسبت به دوره مشابه سال گذشته سقوط کرده است. این بانک اعلام کرد که به برنامه‌های خود برای کوچک‌تر کردن سایز خود سرعت می‌بخشد و کاهش بیشتر هزینه‌ها را هدف خود قرار می‌دهد.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

این یکی از بزرگترین تغییرات در تاریخ بانک اچ‌اس‌بی‌سی خواهد بود. این بانک برای مدتی طولانی از توانایی خود برای کسب درآمد از نرخ بهره سپرده‌هایی به ارزش ۱.۵ تریلیون دلار استفاهد می‌کرد و حالا با کاهش نرخ بهره بانک‌ها در دوران کرونا با مشکلات شدیدی روبرو شده است.

منبع: مهر

همچنین ببینید

Increasing the price of online taxis after removing the Im in a hurry option is a violation 310x165 - سخنگوی سازمان تعزیرات: افزایش قیمت تاکسی‌های اینترنتی بعد از حذف گزینه عجله دارم تخلف است

سخنگوی سازمان تعزیرات: افزایش قیمت تاکسی‌های اینترنتی بعد از حذف گزینه عجله دارم تخلف است

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در مورد اقدامات سازمان تعزیرات در حوزه مبارزه با گران‌فروشی تاکسی‌های اینترنتی پس از حذف گزینه عجله دارم، گفت: پس از مقاومت‌ها در نهایت این شرکت‌ها تمکین و این گزینه را حذف کردند، اگر افزایش قیمتی در این حوزه باشد گران‌فروشی است و پرونده تشکیل و حکم صادر می‌شود.

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x