صنایع دستی

دوره آموزشی برندسازی صنایع دستی در قزوین

پایگاه خبری دنیای برند، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین گفت: دوره آموزشی استراتژی صنایع دستی بومی ایران به شکل وبینار و مجازی در قزوین برگزار شد.

علیرضا خزائلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر اظهار داشت: این دوره آموزشی مجازی در راستای آموزش‌های تخصصی شاغلین صنایع‌دستی برگزار و مباحثی در خصوص برندسازی شامل جایگاه برند، هویت برند، عصاره برند، انتخاب نام برند و نیز بازرایابی و تبلیغات حوزه کسب و کار صنایع دستی در فضای مجازی توسط مهندس مهرداد قادریان تدریس شد.

وی اظهار داشت: در این دوره آموزشی که با همکاری اتاق بازرگانی، اداره کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی و انجمن تخصصی صنایع‌دستی استان برگزار شد، ۶۵ نفر از فعالان و شاغلان حوزه صنایع دستی استان شرکت کردند.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین گفت: برندسازی در حوزه صنایع دستی موضوعی مهم است که مورد غفلت واقع شده و رفع این خلاء می تواند به رونق کسب و کارهای این حوزه کمک قابل توجهی بکند.

استان قزوین دارای هفت هزار و ۵۰۰ هنرمند صنایع دستی است.

همچنین ببینید

The reaction of the Minister of Communications about the fake Nokia company in Iran 310x165 - واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات، درباره شرکت تقلبی نوکیا گفت: مورد بحث یک بحث حقوقی است؛ آنها ادعا می کنند و مستنداتی دارند که از نوکیا اجازه گرفتند و خلاف این هم ادعاهایی وجود دارد که در حال بررسی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *