رضا رحمانی

دستور وزیر صمت برای تخصیص امکانات سازمان‌های صمت استانی، شهرک‌های صنعتی و واحد‌های تولیدی بزرگ برای کمک به سیل زدگان

رحمانی در دستوری از سازمان‌های صمت استانی، شهرک‌های صنعتی و واحد‌های تولیدی بزرگ در استان‌های سیل زده خواست تا امکانات خود را برای کمک به هموطنان مناطق سیل زده اختصاص دهند.

پایگاه خبری دنیای برند، رضا رحمانی تاکید کرده است تا خسارت وارده به واحدهای تولیدی برآورد و سریع گزارش شود و تشکل های کشوری در عمل به مسئولیت اجتماعی و کمک به سیل زدگان اقدام کنند.
وی تصریح کرد: با توجه به وقوع سیل در برخی شهرها و روستاهای استان های جنوبی کشور و خسارت به هموطنان عزیز و واحدهای صنعتی و تولیدی انتظار است تمام تلاش و مساعی خود را برای تهیه ارزاق و نیازهای عمومی مردم سیل زده به کار گرفته و با تخصیص امکانات لازم و گزارش نیازمندی ها به ستاد مرکزی ، خسارت وارده به واحدهای تولیدی در اسرع وقت اعلام گردد.
وزیر صمت همچنین اضافه کرده است که سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان های یاد شده موظفند ضمن عمل به موارد فوق، نسبت به همکاری همه جانبه با اصناف و مساعدت های حداکثری در حمایت از واحدهای تولیدی خسارت دیده را مد نظر قرار دهند.
وی از تشکل های مرتبط اعم از اتاق بازرگانی، اتاق اصناف و خانه صنعت، معدن و تجارت و همچنین واحدهای تولیدی نیز خواست تا در عمل به مسئولیت های اجتماعی خویش و به نمایش گذاشتن روح نوع دوستی، مردم سیل زده را یاری کنند.

همچنین ببینید

Img20240414152538919 310x165 - سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد

سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد

در نشست اخیر کمیسیون سرمایه‌گذاری و تأمین مالی اتاق ایران که با حضور معاون اداره بررسی و سیاست‌های اقتصادی بانک مرکزی برگزار شد، تداوم سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی در سال جدید که قرار است در آن شاهد جهش تولید باشیم به عنوان یک مانع جدی در مسیر تحقق شعار سال مطرح شد.

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x