بلیط هواپیما

خرید بلیط هواپیما از شیراز به تهران از ارزانترین فروشنده!

پایگاه خبری دنیای برند، هر سال مسافران زیادی برای سفر کاری یا تفریحی از شیراز به تهران سفر می‌کنند. پرواز شیراز تهران پرواز پرترددی به شمار می‌رود. در این مطلب بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما تهران را بیان می‌کنیم و با یکی از بهترین سامانه‌های خرید بلیط هواپیما ارزان و رزرو هتل تهران با کمترین قیمت ممکن آشنا می‌شویم.

 بلیط هواپیما تهران

پرواز تهران از شیراز هر روز هفته در چند نوبت از ساعت ۵:۳۰ شروع می‌شود و تا ۲۲:۳۰ ادامه دارد

فرودگاه شیراز یا فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز پس از فرودگاه امام خمینی دومین فرودگاه مدرن کشور محسوب می‌شود. این فرودگاه با داشتن فضای سبز گسترده و زیبا و همچنین سالن پذیرایی کاملاً ایده‌آل برای مسافران هم جذابیت زیادی دارد. همچنین فضاهای داخلی این فرودگاه طراحی خاصی دارد که باعث می‌شود مسافران بتوانند مسیرشان را به‌راحتی پیدا کند و قبل از سفر استرس نداشته بانشد. فرودگاه شیراز سالانه محل پرواز و فرود بیش از ۲۸ هزار پرواز داخلی و خارجی و میزبان بیش از دو میلیون و ۷۷۰ هزار نفر مسافر است.

مقاصد پروازهای شیراز علاوه بر تهران شهرهای مشهد، تبریز، اهواز، رشت، زاهدان، بندرعباس، ساری کیش، قشم، آبادان، نوشهر، لاوان و عسلویه نیز است.

فرودگاه مهرآباد که در صدر بزرگ‌ترین فرودگاه‌های کشور قرار دارد، در سال ۱۳۱۷ به‌عنوان پنجمین فرودگاه کشور احداث شده است. این فرودگاه سالانه مبدأ و مقصد بیش از ۱۳۲ هزار پرواز داخلی و خارجی و بیش از ۱۶ میلیون و ۲۳۰ هزار مسافر است.

 

1 10 - خرید بلیط هواپیما از شیراز به تهران از ارزانترین فروشنده!

چه شرکت‌های هواپیمایی پرواز تهران از شیراز را دارد؟

هواپیماهای شرکت‌های هواپیمایی زیادی در این مسیر تردد می‌کنند که شامل شرکت‌های زیر می‌شود:

  • آتا
  • آسمان
  • تابان
  • ساها
  • سپهران
  • فلای پرشیا
  • قشم ایر
  • ماهان
  • پارس ایر
  • کاسپین

بیشتر پروازهای این مسیر توسط هواپیماهای آسمان، کاسپین انجام می‌شود از دیگر شرکت‌های هواپیمایی دارای پرواز شیراز می‌توان به شرکت‌های ایران ایر تور، کیش ایر، اترک و پارس اشاره کرد.

 چه زمانی بلیط ارزان هواپیما تهران را بخریم؟

تهران به دلیل پایتخت بودن مقصد سفرهای کاری و مأموریتی زیاد است و همیشه تقاضای زیادی برای سفر به آن وجود دارد؛ اما افرادی که برای تفریح به تهران سفر می‌کنند، بیشتر بهار و پاییز راهی این شهر می‌شوند؛ بنابراین اگر قصد سفر تفریحی به تهران را دارید، در این دو فصل نباید به فکر خرید بلیط هواپیما تهران با قیمت مناسب و ارزان باشید؛ اما به دلیل اینکه تابستان‌های تهران بسیار گرم و زمستان‌های آن بسیار سرد است و تقاضا برای سفر تفریحی به این شهر در این دو فصل کاهش می‌یابد، تابستان‌ها و زمستان‌ها فرصت مناسبی برای خرید بلیط ارزان هواپیما است.

البته ترافیک‌های تهران در تابستان‌ها و آلودگی هوای بسیار شدید این شهر در اواخر پاییز و زمستان واقعاً کلافه کننده هستند. آلودگی هوای شدید تهران در برخی از مواقع می‌تواند نفس کشیدن را هم برای شما دشوار کند.

بلیط‌های لحظه آخری تهران که گاهی اوقات نسبت به بلیط‌های معمولی در چند روز قبل از پرواز بسیار ارزان‌تر هستند، نیز برای افرادی که قصد خرید بلیط هواپیما تهران با ارزان‌ترین قیمت را دارند، گزینه‌های مناسبی هستند.

این بلیط‌ها تنها در برخی از مواقع در ساعات پایانی مانده به پرواز به‌صورت کاملاً محدود و فوری عرضه می‌شوند و تنها زمانی فروخته می‌شوند که یا ظرفیت هواپیما در ساعات پایانی مانده به پرواز هنوز پر نشده باشد و یا تقاضای کمی برای سفر به تهران وجود داشته باشد (البته تقاضا برای سفر به تهران به‌ندرت کاهش می‌یابد). لازم به توضیح است بلیط های ساعت عصر و پایانی شب نیز نسبت به سایر بلیط‌ها ارزان‌تر هستند.

 

1 11 - خرید بلیط هواپیما از شیراز به تهران از ارزانترین فروشنده!

 

خرید بلیط هواپیما تهران و رزرو هتل تهران با رادار۳۶۱

رادار۳۶۱ موتور جستجوی قدرتمندی برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل با کمترین قیمت ممکن است. شما پس از مشخص کردن مبدأ و مقصد و تاریخ سفرتان، فهرستی از بلیط‌ها با حداقل قیمت ممکن همراه با فهرست فروشندگان مختلف آن‌ها را می‌بینید؛ بنابراین رادار یکی از بهترین سامانه‌ها برای خرید بلیط ارزان هواپیما و بلیط هواپیما تهران با قیمت مناسب است.

رادار ارزان‌ترین بلیط مسیر مورد در هر روز را نیز نمایش می‌دهد. همچنین برای اطلاع از مدت‌زمان هر پرواز و هواپیمای آن، می‌توانید روی گزینه جزئیات پرواز کلیک کنید.

رادار امکان مرتب‌سازی پروازها بر اساس ارزان‌ترین قیمت، نزدیک‌ترین زمان به زمان کنونی، سریع‌ترین پرواز و پیشنهاد رادار و همچنین فیلتر کردن آن‌ها بر اساس محدوده ساعات پرواز، شرکت هواپیمایی، کلاس پروازی و نوع هواپیما را نیز فراهم کرده است تا راحت‌تر بتوانید بلیط موردنظرتان را پیدا کنید.

برای رزرو هتل تهران و سایر شهرها نیز پس از تعیین کردن شهر موردنظر، تاریخ ورود و خروج و در صورت تمایل ظرفیت اتاق موردنظرتان، فهرستی از هتل‌ها را با ارزان‌ترین قیمت و سایت‌های مختلف ارائه‌دهنده خدمات رزرو هتل‌های مختلف را ببینید.

در رادار نیز می‌توانید هتل‌ها را بر اساس ارزان‌ترین قیمت، بالاترین امتیاز، بیشترین نظرات و پیشنهاد رادار مرتب کنید. در ضمن فیلتر کردن هتل‌ها بر اساس تعداد ستاره‌ها، امکانات و امتیاز آن‌ها نیز امکان‌پذیر است. در قسمت هزینه قیمت هتل‌ها بر اساس ظرفیت اتاق‌های آن‌ها به ازای هر شب اقامت یا مدت‌زمان تعیین‌شده توسط شما نمایش داده شده است و می‌توانید بودجه موردنظرتان را روی محور مشخص کنید.

شما می‌توانید هتل‌ها را بر اساس ویژگی‌های خاص که آن‌ها را از سایر هتل‌ها متمایز می‌کند، نیز فیلتر کنید؛ به‌عنوان‌مثال شما می‌توانید هتل‌های تهران را براساس موقعیت مکانی آن‌ها (شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز شهر)، دسترسی راحت به اتوبان، قرار داشتن در محدوده طرح ترافیک یا خارج از این محدوده، نزدیکی به ایستگاه مترو یا اتوبوس BRT، نزدیکی به بازار و قرار داشتن در فرودگاه فیلتر کنید.

در صفحه قسمت اصلی رزرو هتل می‌توانید ارزان‌ترین هتل های تهران و ارزان‌ترین هتل‌های سایر شهرهای گردشگری محبوب ایران یعنی اصفهان، شیراز، یزد، کیش و قشم را بر اساس ظرفیت اتاق‌ها (اتاق‌های یک‌تخته و دوتخته) مشاهده کنید. در ضمن شما می‌توانید در رادار نظرات مسافران در مورد هتل‌های مختلف را که از منابع مختلف جمع‌آوری شده‌اند، نیز ببینید و تصاویر هتل‌ها را هممشاهده کنید. در حال حاضر در رادار بیش از ۲۶۰۰ هتل مورد بررسی قرار گرفته‌اند. بدون تردید با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل با رادار می‌توانید به میزان قابل‌توجهی در هزینه‌های سفر خود صرفه‌جویی کنید.

 

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

 

همچنین ببینید

دانستنی های ورود به صنعت تولید

دانستنی های ورود به صنعت تولید

پایگاه خبری دنیای برند، اگر شما تمایل به ورود به صنعت تولید زغال دارید و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *