کمیسیون ملی برند

حضور پررنگ توانمندی‌های صادراتی ایران در سومین نمایشگاه بین‌المللی واردات چین

پایگاه خبری دنیای برند، معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران از برنامه‌ریزی برای حضور پررنگ ایران در سومین نمایشگاه  بین‌المللی واردات چین خبر داد و گفت: این نمایشگاه در دو بخش پاویون ملی و تجاری برگزار می‌شود که بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در شورای سیاستگذاری این نمایشگاه، که به ریاست سازمان توسعه تجارت ایران برگزار می‌شود، کشورمان در هر دو بخش حضوری قوی و متناسب با توانمندی‌های صادراتی خود خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، حمید زادبوم با بیان اینکه سومین نمایشگاه بین‌المللی واردات چین که در اواخر سال میلادی در شانگهای برگزار می‌شود و برای کشور از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار داشت: این نمایشگاه در دو بخش پاویون ملی و تجاری برگزار می شود که پاویون ملی با تفویض اختیار به شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی و با همکاری سازمان توسعه تجارت ایران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین شورای سیاستگذاری مسئولیت پاویون تجاری را به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران محول کرد و مقرر شد اتاق بازرگانی نیز مجری مورد نظر خود را برای اخذ مجوز برگزاری نمایشگاه به سازمان توسعه تجارت ایران معرفی کند.

زادبوم با بیان اینکه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در این زمینه همکاری خوبی با سازمان توسعه تجارت ایران و شرکت سهامی بین‌المللی نمایشگاه‌ها دارد، افزود: امیدواریم امسال حضور فعالی در سومین نمایشگاه واردات چین داشته باشیم که هم در بخش پاویون ملی و هم در بخش پاویون تجاری بیانگر توانمندی‌های صادراتی کشور باشد.

معاون وزیر و رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران با تأکید بر اینکه دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی برای حضور قوی در این نمایشگاه در کنار سازمان توسعه تجارت ایران خواهند بود، ادامه داد: از اتاق بازرگانی ایران انتظار می‌رود بخش تجاری را به بهترین نحو تقویت و فعال کند. در بخش ملی نیز با تفویض اختیاری که به شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی شده، امیدواریم معرفی شایسته‌ای از توانمندی‌های کشور صورت بگیرد.

گفتنی است، شورای سیاستگذاری سومین نمایشگاه بین‌المللی واردات چین به ریاست سازمان توسعه تجارت ایران و با عضویت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایرن، شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت امورخارجه برگزار و تصمیمات لازم برای بهتر برگزار شدن این نمایشگاه اتخاذ می‌شود.

همچنین ببینید

The spring cosmetic and care routine that you need to start today 310x165 - روتین آرایشی و مراقبتی فصل بهار که نیاز است از همین امروز آن را شروع کنید

روتین آرایشی و مراقبتی فصل بهار که نیاز است از همین امروز آن را شروع کنید

پایگاه خبری دنیای برند، عبور از فصل زمستان و رسیدن به بهار، همیشه یک احساس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *