ارمنستان

جاذبه های دیدنی در کشور ارمنستان و خرید از مراکز خرید وان

پایگاه خبری دنیای برند، کشور ارمنستان در منطقه قفقاز جنوبی واقع شده و پایتخت آن شهر تاریخی و بسیار زیبای ایروان است . این کشور مابین دریای سیاه و دریای خزر قرار گرفته و از این رو از طبیعتی زیبا و موقعیت جفرافیایی حساس برخوردار است . کشور ارمنستان محل اتصال دو قاره آسیا و اروپا است و با کشور های گرجستان، جمهوری آذربایجان ، ایران و جمهوری خود گردان نخجوان (جزئی از جمهوری آذربایجان) همسایه است. کشور ارمنستان تاریخی پر فراز و نشیب را از سر گذرانده و با گسترش دین مسیحیت جزو اولین کشورهایی است که این دین را با آغوش باز پذیرفته و ان را به دیگر کشور های دنیا اشاعه داده است. به همین جهت در هر گوشه ای از خاک این کشور با صومعه ها و کلیسایی با شکوهی روبرو خواهید شد که هر کدام دارای معماری و هویتی منحصر بفرد هستند.

و اما شهر زیبا و تاریخی ایروان در تور ارمنستان سفر باتو ، پایتخت کشور ارمنستان و البته بزرگ ترین و دیدنی ترین شهر این کشور است . ایروان شهری مدرن با امکانات رفاهی و تفریحی فراوان است و همچنین طبیعت زیبا و آب و هوای مطبوع این شهر ، سبب جذب گردشگران شده  است و به خصوص در فصول گرم سال هزاران مسافر از سراسر دنیا به این شهر سفر نموده و جذب جاذبه های متنوع آن می شوند . که در میان آنها تعداد مسافران ایرانی کم نیست .

از این رو در ادامه این مطلب قصد داریم ، تا شما را با برخی از دیدنی های شهر ایروان آشنا نماییم . پس با ما همراه شوید :

معبد گارنی

در شهر ایروان با آثار تاریخی ارزشمندی روبرو می شوید که یکی از مهم ترین آنها معبد گارنی است . این بنای باشکوه قرن ها قدمت دارد و یکی از تاریخی ترین آثار به جا مانده در این سرزمین است . این بنا در نزدیکی استان کوتایک و در فاصله سی کیلومتری از رودخانه گارنی واقع شده است .  گفتنی است این منطقه از گذشته مورد توجه پادشاهان بوده و جزئی از شکارگاه آنان به حساب می آمد .

معبد گارنی از سه قسمت تشکیل شده که عبارتند از : عبادت گاه یا بنای اصلی معبد ، حمام تاریخی که به دختر خسرو پرویز ( خواهر تیرداد سوم ) تعلق داشته و کتیبه ای که شناسنامه معبد گارنی است . بازدید از هر کدام  از این بخش های جذاب و سرگرم کننده خواهد بود و شمارا با گوشه از تاریخی و تمدن هزاران ساله این سرزمین آشنا می کند .

مراکز خرید در شهر وان

مرکز خرید وان ای.وی.ام

این مجموعه تمام عیار یکی از بزرگترین و معروفترین مراکز خرید شهر وان است ، و امکانات رفاهی متنوع آن سبب شده اغلب مسافران ایرانی این مجموعه را برای آغاز گشت و گذار و خرید خود انتخاب کنند .

ما نیز پیشنهاد می کنیم بازار گردی و خرید خود را با وان وی وی ام شروع کنید و نه تنها از تنوع و کیفیت بالای کالا ها بلکه از امکانات موجود در آن بهره مند شوید .

در این مجموعه برندهای بزرگ و معتبری شعبه دارند و در برخی ایام سال و به خصوص در اواخر هر فصل ، جشنواره ها و در پی آن تخفیف های استثنائی برای مشتریان در نظر گرفته می شود . همانطور که گفتیم این مجموعه دارای امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی است و جابگوی همه نیاز های شما خواهد بود ، بعنوان مثال کافه و رستوران های متنوع  و زمین بازی برای کودکان تا حدودی از خستگی این گشت و گذار می کاهد.

مشتریان با یک بار خرید از این مجموعه کارت تخفیف دریافت می کنند و در فستیوالهای مختلف شرکت داده می شوند  . همچنین این مرکز خرید دارای اتاق مراقبت از کودک ، پارکینگ ، صندلی چرخدار رایگان ،  کالسکه رایگان و مسجد است .

مرکز خرید تورکوآز وان    AVM

این مرکز خرید در تور وان سفر باتو ، نیز یکی از بهترین ها ست و با فضایی بسیار زیبا و دلنشین به شهرت رسیده است . در این مجموعه با تنوع بالای محصولات و کیفیت کالاها روبرو خواهید شد. در این مرکز خرید کافه نسبتا کوچکی وجود دارد که میتوانید برای دقایقی هم که شده در آن استراحت کرده و از صرف یک عصرانه دلچسب نهایت لذت را ببرید . بر اساس خبر تهیه شده ،  تورکوز وان ای وی ام دارای امکانات متنوعی همچون سالن سینما ، بولینگ و رستوران های متنوع است .

 

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

شیبا

دنیای پاستیل‌های شیبا چه شکلیه؟

پایگاه خبری دنیای برند، شیبای محبوب و دوست‌داشتنی با کمپین «بیا به دنیای پاستیل‌های شیبا» …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x