تعهد برندهای برتر

تعهد برندهای برتر برای مقابله با نابرابری

می دانیم که بسیاری از برندهای دنیا تا حدودی در حال از دست دادن ارزش خود هستند و به دنبال راه هایی برای جذب مصرف کنندگان در دوران بعد از COVID-19 می باشند.

پایگاه خبری دنیای برند، با روی کار آمدن اعتراضات جهانی، بسیاری از شرکت ها نقشه جدیدی را ترسیم می کنند که چگونه می توانند به صورت مثبت در رسانه های اجتماعی و سایر سیستم ها حضور یابند. کمک های بزرگ در مقابله با نابرابری نژادها، پاسخ اصلی برخی از شرکت های برتر بوده است.

براساس داده های شرکت Fortune 500، از ۱۰۰ برند برتر ۴۲ برند، تقریبا ۱.۶ میلیارد دلار به خیرین و سازمان ها در مبارزه با نابرابری وعده داده اند. در میان شرکت های برتر بانک مرکزی آمریکا ۱ میلیارد دلار تعهد کرده است، پس از آن Walmart ، Comcast و Apple قرار دارند که هرکدام ۱۰۰ میلیون دلار تعهد کرده اند.

پاسخ بسیاری از برندهای برتر به جنبش Black Lives Matter و قتل جورج فلوید با وقایع اخیر بسیار متفاوت است، تا جایی که شرکت ها فکر می کردند بحث در مورد این مسائل فقط به برند آنها آسیب برساند. اکنون، به نظر می رسد بسیاری از این برندها برعکس عمل کرده اند و حمایت خود را اعلام نکنند، برند آن ها متحمل آسیب های زیادی خواهد شد.

در حالی که تنها ۴۲ برند از ۱۰۰ برند برتر مبالغی را تعهد داده اند، فقط ۱۰ شرکت ۹۰ درصد از کل کمک های مالی تا کنون را تشکیل می دهند.

22020 1024x1024 - تعهد برندهای برتر برای مقابله با نابرابری

پایان

همچنین ببینید

محبوب ترین شبکه های اجتماعی

محبوب ترین شبکه های اجتماعی تا ژانویه ۲۰۲۳

پایگاه خبری دنیای برند، محبوب ترین شبکه های اجتماعی در سراسر جهان تا ژانویه ۲۰۲۳ …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x