دبی

بهترین و مناسب ترین مراکز خرید در شهر دبی

پایگاه خبری دنیای برند، شهر زیبا و پر جاذبه دبی ، دارای جاذبه های متعددی است که از شمارش خارج اند . این شهر هم اکنون به یکی از قطب های برتر گردشگری در دنیا تبدیل شده و سالانه گردشگران بیشماری جذب این شهر مدرن و زیبا می شوند . همچنین دبی امروزه به یکی از قطب اقتصادی خاورمیانه تبدیل شده و دارای مراکز خرید بسیار بزرگ و مدرن است ؛ که با دیدن برخی از آن ها همچون دبی مال هوش از سرتان می پرد . دبی مال نمایندگی بزرگترین برندهای دنیا را در خود جای داده و دارای امکانات رفاهی و تفریحی مختلفی است که با دیدن برخی از آن ها هوش از سرتان می پرد .

اما همانطور که گفتیم دبی مال برندهای بزرگ دنیا را در خود جای داده که برای اغلب مردم خرید از آن ها امری است محال . از این رو این مجموعه تنها برای گشت و گذار مناسب تا برای خرید .

از این رو در ادامه این مطلب سفر باتو برخی از معروف ترین مراکز خرید دبی را که برای خرید مناسب اند به شما معرفی می کنیم تا با داشتن اطلاعات کافی مستقیما به سراغ مجموعه دلخواه خود بروید و از اتلاف وقت جلوگیری کنید .

 

۱-  اوت لت مال  Dubai Outlet Mall

همانطور که می دانید اوت لت ها همیشه مکان ایده الی برای خریدهای ارزان و با کیفیت هستند ، و این شانس را خواهید داشت تا کالاهای عرضه شده در برندهای مطرح را با قیمتی پائین تر از حد معمول تهیه کنید . زیرا اوت لت ها محل عرضه کالاهایی هستند که تا پیش از این در فروشگاهها و نمایندگی های لوکس عرضه شده بوده ، و به علل مختلف نظیر تک سایز شدن ، حالا در اوت ها به فروش گذارده شده اند .

تور دبی دارای چندین اوت لت بزرگ است که از این میان ، دبی اوت لت مال ، با داشتن هزار و دویست برند معتبر یکی از بهترین هاست . این مجموعه بیش از دویست و چهل فروشگاه و نمایندگی فعال دارد و محل مناسبی برای خرید انواع پوشاک است . اما علاوه بر انواع پوشاک ، انواع کیف و کفش ، عطر و محصولات آرایشی و بهداشتی و زیور آلات را در آن می یابید .  همچنین  برخی فروشگاه ها نظیر فروشگاه کاونت گاردن انواع صنایع دستی را به فروش می رسانند.

این مرکز خرید در خیابان العین واقع شده و دسترسی به آن آسان است .

۲- اوت لت ویلیج  Outlet Village

فروشگاه بعدی که پیشنهاد می کنیم از ان غافل نشوید اوت لت ویلیج است و اگر به دنبال خریدهای ارزان و مقرون به صرفه هستید ، باز بهترین مکان است . در این مجموعه ، بیش از صد و بیست برند معروف مشغول به فعالیت هستند .

طراحی داخلی این مجموعه بسیار زیبا و تماشایی است و سبک معماری آن برگرفته از شهر سن جیمینیانو (ناحیه توسکانی ایتالیا ) است و قدم زدن در آن لذت بخش خواهد بود . اوت لت ویلیج از سال ۲۰۱۶ میلادی آغاز به کار نمود و هنوز پروژه ساخت و ساز آن به اتمام نرسیده است . اولین فاز اوت لت ویلیج در خیابان جبل علی افتتاح شده و اجناس متنوعی نظیر انواع پوشاک ، لوازم خانگی و دکوراسیون منزل و … را عرضه می کند . این مرکز خرید در خیابان جبل علی ، روبروی پالم جبل علی و نزدیک اقامتگاه های جاده شیخ زاید و چند قدمی فرودگاه بین المللی المکتوم قرار دارد.

۳- دراگون مارت  Dragon Mart

پیشنهاد بعدی ما گشت و گذار و خرید از دراگون مارت است و برای داشتن خریدی شگفت انگیز و مقرون به صرفه این مرکز خرید چینی بهترین گزینه است . این مرکز خرید به شکل اژدها که نماد چینی هاست ، طراحی شده و همه اجناس موجود در آن ، ساخت کشور چین است .

این مرکز خرید بیش از چهارصد واحد تجاری دارد و بزرگترین مرکز خرید چین در خارج از این کشور به حساب می آید .

این مجموعه محل مناسبی برای خرید سوغاتی و انواع پوشاک نسبتا ارزان است و همین طور کالاهای متنوع دیگری نظیر کیف و کفش ، لوازم منزل و لوازم دکوری و انواع مواد خوراکی را در آن خواهید یافت . دسترسی به این مرکز خرید آسان است و هم مترو شهر و هم اتوبوس در نزدیکی آن توقف می کنند .

دراگون مارت دارای امکانات رفاهی و تفریحی متعدد همانند رستوران ، بوفه غذا و کافه های متنوع ، سالن سینما و محوطه بازی نیز هست  . همچنین آفر تور لحظه آخری سفر باتو را از دست ندهید.

۴- مرکز خرید ابن بطوطه Ibn Battuta Mall

در نهایت اگر وقتی باقی ماند ،  پیشنهاد می کنیم گشت و گذار در مرکز خرید وسیع و بسیار زیبای ابن بطوطه را از دست ندهید . این مجموعه با داشتن معماری بسیار زیبای اسلامی به شهرت رسیده و قدم زدن در آن ما را به یاد برخی از مساجد و زیارتگاههای کشورمان می اندازد . این مرکز خرید در امتداد خیابان شیخ زاید قرار دارد و دسترسی به آن بسیار آسان است . گفتنی است نام این مرکز از نام جهانگرد و دانشمند معروف (ابن بطوطه ) گرفته شده و فضای داخی آن از شش بخش تشکیل  شده که هر قسمت شیوه معماری شهرهایی است که ابن بطوطه از آن دیدن کرده است .

 

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

شیبا

دنیای پاستیل‌های شیبا چه شکلیه؟

پایگاه خبری دنیای برند، شیبای محبوب و دوست‌داشتنی با کمپین «بیا به دنیای پاستیل‌های شیبا» …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x