شیرآلات ایرانی

بهترین برند شیرآلات ایرانی کدام است؟

پایگاه خبری دنیای برند، در حال حاضر بسیاری از شرکت‌ها و تولید کنندگان شیرآلات ایرانی توانسته‌اند در زمینه تولید شیرآلات بهداشتی و ساختمانی به جایگاهی شایسته دست یابند و انواع شیرآلات را با ویژگی‌های ظاهری متفاوت، طراحی، تولید نمایند و روانه بازار کنند. از جمله انواع این محصولات می‌توان شیرآلات اهرمی، شیر آلات کلاسیک، شیرآلات چشمی و شیر آلات ترموستاتیک را نام برد. در ادامه به شرح مختصری در مورد انواع شیرآلات و سپس به معرفی ویژگی های پرفروش ترین و بهترین شیرآلات ایرانی و همچنین بهترین برندهای شیرآلات ایرانی خواهیم پرداخت.

شیرآلات بهداشتی و ساختمانی

شیرآلات بهداشتی در مدل های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند. بهترین شیرآلات برای شما بسته به کاربرد مورد نظر و مکانیزمی تعیین می شود که نیاز شما را بهتر و با سهولت بیشتری برطرف می نماید. به طور مثال اگر در خانه فرزند کوچکی دارید که ممکن است از روی کنجکاوی به سراغ بررسی شیر آب برود، بهتر است شیرآلات ترموستاتیک تهیه کنید تا ریسک سوختن با آب جوش را از میان بردارید. قیمت شیرآلات با مکانیزم و ویژگی های متفاوت نیز با یکدیگر تفاوت دارد. مهمترین نکته در زمان خرید شیرآلات تطبیق کاربرد مورد نظر خود با مدل شیرآلات است.

دامنه قیمت شیرآلات از قیمت شیرآلات ارزان تا لوکس را شامل می شود. بیشتر افراد هنگام خرید شیرآلات بهداشتی، تنها به برند و قیمت شیرآلات توجه دارند. در حالی که مواردی مانند جنس، کیفیت و گارانتی در نظر گرفته نمی شوند. کیفیت شیرآلات لزوماً با مشاهده ظاهر و یا سبک سنگین کردن شیرآلات با دست قابل تشخیص نیست. به طور مثال، شیرآلات ارزان قیمتِ باکیفیت نیز ممکن است از نظر وزنی سبک باشند. وزن شیرآلات نشان دهنده میزان مواد اولیه به کار رفته در تولید شیر و عامل مهمی در تعیین قیمت شیرآلات است؛ اما سنگین بودن شیرآلات، نشان دهنده کیفیت بالا نیست. بلکه استاندارد بودن مواد اولیه، مهمترین عامل در تعیین کیفیت شیرآلات است.

شیرآلات اهرمی

این دسته از شیر آلات با استفاده از دسته اهرمی باز و بسته می‌شوند و از جمله انواع شیرآلات با آسان ترین کاربری به شمار می‌روند. مهمترین قطعه در شیرهای اهرمی، مغزی یا کارتریج شیر اهرمی است که فشار و دمای آب به واسطه آن کنترل می شود و در واقع به نوعی اتاق فرمان است. علاوه بر این، شیرآلات اهرمی دارای متنوع ترین طرح ها هستند و در انواع رنگ های کروم، استیل، طلایی، سفید و… تولید می‌شوند.

شیر آلات کلاسیک

شیرآلات کلاسیک همان شیرآلات پیچی هستند. دستگیره پیچی آب سرد و آب گرم به صورت جداگانه در ساختار شیرآلات کلاسیک تعبیه شده اند. هر یک از دستگیره ها در داخل خود دارای یک مغذی هستند که با کارتریج شیرآلات اهرمی متفاوت است. برای تنظیم دما و شدت فشار آب در شیرآلات کلاسیک باید از دو دستگیره کمک گرفت.

 

What is the best brand of Iranian valves - بهترین برند شیرآلات ایرانی کدام است؟شیرآلات چشمی

شیرآلات چشمی یکی از انواع نسبتاً جدید شیرآلات است که توسط شرکت‌های ایرانی نیز طراحی و تولید می‌شوند و برای نصب در سرویس‌های بهداشتی عمومی بسیار کاربردی هستند. در طراحی و تولید این سیستم‌ها از چشم‌های الکترونیک استفاده شده است که با نور مادون قرمز کار می کند. زمانی که مانعی در جلوی اشعه مادون قرمز ارسالی قرار می گیرد، شیر آب باز می شود.

شیرآلات ترموستاتیک

شیرآلات ترموستاتیک به نوعی از شیرآلات بهداشتی گفته می شود که می توان دمای حداکثری برای آب خروجی آن ها تعیین کرد تا دمای آب از آن میزان بالاتر نرود. این نوع شیرآلات برای جلوگیری از سوختگی با دمای بالای آب بسیار کاربردی هستند و مناسب ترین شیرآلات برای حمام به حساب می آیند.

بهترین و پرفروش ترین شیرآلات ایرانی چه ویژگی هایی دارند؟

تشخیص بهترین شیرآلات صرفاً با بررسی ظاهر آنها امکانپذیر نیست. حتما درباره ویژگی هایی مانند کیفیت آلیاژ، کیفیت مواد به کار رفته در آبکاری و لوازم درون شیر و مقاومت بالای بهترین شیرآلات شنیده اید. اما آیا امکان بررسی و اطمینان از این ویژگی ها در زمان خرید وجود دارد؟ متاسفانه خیر! اما چند نکته وجود دارد که توجه به آنها در انتخاب بهترین شیرآلات تاثیر مثبتی دارد.

  1. بهترین شیرآلات گارانتی معتبر دارند: ضمانتنامه معتبر نشان دهنده اطمینان تولید کننده به کیفیت شیرآلات خود است و خیال شما را بابت دردسرهای احتمالی راحت می کند.

  2. بهترین شیرآلات کیفیت پرداختکاری بالایی دارند: به سطح شیرآلات مورد نظر خود دقت کنید. در صورت مشاهده موج بر روی آن، مرحله پرداختکاری با دقت کافی انجام نشده است.

  3. بهترین و پرفروش ترین شیرآلات دارای نشان استاندارد هستند.

پرفروش ترین و بهترین شیرآلات ایرانی نیز دارای ویژگی های بالا هستند و برای خرید بهترین شیرآلات می توانید در میان برند های ایرانی نیز محصولات جالب توجهی بیابید.

What is the best brand of Iranian valves brandworld.news - بهترین برند شیرآلات ایرانی کدام است؟لیست بهترین برندهای شیرآلات ایرانی

با توجه به تنوع برندهای شیرآلات در ایران، آشنایی با بهترین برندهای شیرآلات ایرانی می تواند در زمان خرید راه گشا باشد. در ادامه با برخی برندهای شیرآلات ایرانی آشنا خواهید شد:

شیرآلات شودر

یکی از بهترین برندهای شیر آلات بهداشتی در ایران، شودر است. این شرکت در سال ۱۳۷۰ فعالیت‌ خود را در زمینه تولید و عرضه انواع مختلف شیرآلات بهداشتی آغاز کرد و هدف خود را خلق محصولاتی با کیفیت قرار داد تا از این طریق، رضایت مشتریان داخلی و خارجی را به دست آورد. دوام و زیبایی از ویژگی‌های محصولات شرکت شودر به شمار می‌رود.

شیرآلات راسان

شیرآلات راسان یکی دیگر از برندهای پرطرفدار و معروف در کشور ایران است. شرکت راسان در طراحی و تولید انواع مختلفی از شیرآلات بهداشتی از جمله انواع شیر آفتابه، شیر دوش، شیر روشویی، شیر سینک، شیر آلات دیجیتالی و هوشمند و.. تخصص و تجربه دارد.

شیرآلات کی دبلیو سی

شیرآلات KWC از سال ۱۳۵۳ با مجوز شرکت سوئیسی KWC با قدمتی ۱۵۰ ساله فعالیت خود را در ایران آغاز کرد. محصولات این شرکت دارای رنگ های درخشان و جذاب هستند و رنج قیمتی متوسط به بالا دارند. انواع شیرآلات چشمی، ترموستاتیک و توکار در میان محصولات این شرکت به چشم می خورد.

شیرآلات کاویان

شرکت شیرآلات کاویان هم افزا برندی بسیار قدیمی و  از بهترین برندهای ایرانی در زمینه تولید شیرآلات بهداشتی و ساختمانی است. اصلی ترین ویژگی شیرآلات کاویان طرح های خاص و انحصاری این شرکت است. در فروشگاه اینترنتی شیرآلات کاویان می توانید شیرآلات با طرح پرنده، پنگوئن، موجودات دریایی و… مشاهده کنید. طرح های این شرکت کپی نیست و در سه دوره از مسابقات طراحی صنعتی آیدیران موفق به کسب نشان برتر شده است.

شیرآلات کلار

شرکت تولیدی و صنعتی کلار که با نام کلار پویا نیز شناخته می‌شود یکی دیگر از برندهای تولید کننده شیرآلات بهداشتی ایرانی و اولین شرکت ایرانی تولیدکننده شیرآلات توکار است. این شرکت فعالیت خود را در زمینه تولید شیرآلات ساختمانی از سال ۱۳۸۲ آغاز کرد و در سال ۸۴ به دلیل کیفیت و مرغوبیت کالاهای خود توانست نشان استاندارد ملی ایران را کسب کند.

شیرآلات قهرمان

شیرآلات قهرمان از پیشتازان تولید شیرآلات بهداشتی و ساختمانی در ایران به شمار می‌رود. محصولات این کارخانه با بهره گیری از نیروهای متخصص و ماشین آلات روز دنیا ساخته می‌شوند و در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند. تنوع گسترده شیرآلات قهرمان مهم ترین ویژگی محصولات این شرکت به شمار می رود.

برای انتخاب بهترین شیرآلات ایرانی می توانید بادر نظر گرفتن ویژگی های بهترین شیرآلات، محصول مورد نظر خود را انتخاب و از بهترین برندهای شیرآلات ایرانی خرید کنید. البته برند های بسیار دیگری نیز در ایران به تولید شیرآلات مشغول هستند و بسیاری از آن ها نیز کیفیت بالایی دارند. در این مقاله فقط تعدادی از بهترین و پرفروش ترین شیرآلات ایرانی بررسی شد.

 

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

فولاد

صادرات ۷.۶ میلیارد دلاری زنجیره فولاد ۱۴۰۲

پایگاه خبری دنیای برند، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران آمار کامل حجم و ارزش صادرات سال …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x