برند مپنا

برند مپنا، پیچیده‌ترین تجهیزات نیروگاهی را می‌سازیم

مدیرعامل برند مپنا با بیان اینکه به دانش روز دنیا ‌در ساخت نیروگاه‌ مسلط شده‌ایم، گفت: کسی باور نمی‌کرد ایران امروز پیچیده‌ترین تجهیزات نیروگاهی را بسازد و به دانش روز دنیا مسلط باشد.

پایگاه خبری دنیای برند، عباس علی‌آبادی ظهر امروز در مراسم افتتاح  واحدهای اول و دوم بخش گاز سیکل ترکیبی خرم‌آباد با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ به نام جهش تولید اظهار داشت: خوشبختانه بنیاد مستضعفان در ایجاد زیر ساخت‌های کشور گام‌های خوبی  در راستای جهش تولید برداشته که نشان از روحیه انقلابی دارد.

وی افزود: کشور ایران در دنیا نیروگاه ساز است و جزء  پنج کشور اول دنیا هستیم و رتبه سوم جهان را به عنوان کشوری که سازنده تجهیزاتی نیروگاهی در جهان دارد که این افتخار محصول خون شهدا و دستاورد انقلاب اسلامی است،کسی باور نمی‌کرد ایران امروز پیچیده‌ترین تجهیزات نیروگاهی را بسازد و به دانش روز دنیا مسلط باشد.

مدیرعامل برند مپنا عنوان کرد: نیروگاه سیکل ترکیبی  از جمله نیروگاه‌هایی است که بومی شده و حدود ۸۰ درصد پرسنل این نیروگاه بومی هستند که بی‌سابقه  است و نیروهای با ظرفیت بالا سبب افتخار استان است.

وی بیان کرد: جهت تکمیل نیروگاه کار آغاز شده و به زودی به پایان می‌رسد، بخش دوم سیکل ترکیبی نیروگاه و بخش بخار را سال آینده در مدار خواهیم داشت که این بخش سبب تاثیرات زیست محیطی بهتر و کاهش هزینه سوخت کشور خواهد شد.

منبع: تسنیم

همچنین ببینید

Increasing the price of online taxis after removing the Im in a hurry option is a violation 310x165 - سخنگوی سازمان تعزیرات: افزایش قیمت تاکسی‌های اینترنتی بعد از حذف گزینه عجله دارم تخلف است

سخنگوی سازمان تعزیرات: افزایش قیمت تاکسی‌های اینترنتی بعد از حذف گزینه عجله دارم تخلف است

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در مورد اقدامات سازمان تعزیرات در حوزه مبارزه با گران‌فروشی تاکسی‌های اینترنتی پس از حذف گزینه عجله دارم، گفت: پس از مقاومت‌ها در نهایت این شرکت‌ها تمکین و این گزینه را حذف کردند، اگر افزایش قیمتی در این حوزه باشد گران‌فروشی است و پرونده تشکیل و حکم صادر می‌شود.

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x