ایسنتاگرام

برند فیس بوک بار دیگر به اتهام جاسوسی از کاربران اینستاگرام

برند فیس بوک بار دیگر به اتهام جاسوسی از کاربران اینستاگرام از طریق استفاده غیر مجاز از دوربین های تلفن همراه مورد شکایت قرار گرفته است.

پایگاه خبری دنیای برند، این گزارش در ماه ژوئیه منتشر شد و نشان می دهد که اینستاگرام حتی به هنگام غیرفعال بودن دوربین های گوشی های برند اپل (آیفون) از آنها استفاده کرده است.

برند فیس بوک این گزارش ها را تکذیب کرد و گفته است و گوشی هایبرند اپل  (آیفون) را به دلیل ایجاد اعلان های دروغین دسترسی اینستاگرام به دوربین مقصر دانست. در شکایتی که روز پنجشنبه در دادگاه فدرال سانفرانسیسکو ثبت شد ، کاربر اینستاگرام نیوجرسی ، بریتانی کوندیتی ادعا می کند که استفاده از دوربین ها کاملا عمدی است و به منظور جمع آوری “داده های سودآور و ارزشمند در مورد کاربران انجام می شود. ”

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

گفتنی است سایتهای Instagram و Facebook با به دست آوردن اطلاعات بسیار خصوصی کاربران خود ،اطلاعات ارزشمندی از آنها جمع آوری کنند. فیس بوک از اظهار نظر در این باره خودداری کرد. در شکایت ماه گذشته ، فیس بوک متهم شد که از فناوری شناسایی چهره برای برداشت غیرقانونی داده های بیومتریک بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر اینستاگرام خود استفاده کرده است. فیس بوک این ادعا را رد کرد و گفت که اینستاگرام از فناوری تشخیص چهره استفاده نمی کند.

منبع: بلومبرگ

همچنین ببینید

پردرآمدترین یوتیوبرها

اعلام فهرست پردرآمدترین یوتیوبرهای ۲۰۲۱؛ جوان ۲۳ ساله با ۵۴ میلیون دلار صدرنشین شد

پایگاه خبری دنیای برند، جیمی دونالدسون، جوان ۲۳ ساله آمریکایی که بیشتر با نام مستربیست(MrBeast) …

۲ نظر

  1. blank

    لطفا شبکه اجتماعی پونیشیر فارسی رو هم معرفی کنید، خیلی قابلیت های خوبی داره و من هم دارم استفاده میکنم و خیلی راضی هستم…

  2. blank

    سلام و روز بخیر
    حتما خبری در زمینه این شبکه اجتماعی باشه منشتر خواهیم کرد.
    ممنون از همراهیتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *