رولز رویس

برند رولز رویس کارخانه خود در آمریکای شمالی را می‌بندد

کارخانه ساخت قطعات هواپیمای برند رولز رویس در شهر پرنس جورج کانادا به خاطر رکود اقتصادی و کاهش سفرهای جهانی تعطیل شده و صدها نفر از کارگران آن تا اواسط ۲۰۲۱ از کار بیکار می شوند.

پایگاه خبری دنیای برند، به نقل از ریچموند تایمز، کارخانه ساخت قطعات هواپیمای رولز-رویس در شهر پرنس جورج کانادا تعطیل شده و صدها نفر از کارگران آن تا اواسط ۲۰۲۱ از کار بیکار می شوند. این کارخانه قربانی رکود اقتصادی و کاهش سفرهای جهانی در نتیجه همه‌گیری ویروس کرونا شده است.

سخنگوی شرکت رولز-رویس در آمریکای شمالی در روز شنبه تایید کرد این کارخانه با ۲۸۰ نیروی کار تا اواسط سال آینده میلادی تعطیل می شود.

این کارخانه که در ۲۰۱۱ در پرنس جورج افتتاح شد، سال گذشته به اوج ۴۰۰ نفر نیروی کار رسید.

دان کمپل، سخنگوی شرکت رولز-رویس در آمریکای شمالی گفت:«همه گیری ویروس کرونا باعث سقوط تاریخی سفرهای هوایی شده و بهبود این شرایط سال‌ها طول می‌کشد. در نتیجه، ما باید تصمیمات سخت ولی لازمی برای حمایت از آینده کسب و کارمان بگیریم».

شرکت انگلیسی رولز-رویس سطح نیروی کار خود در سایر نقاط دنیا را هم به خاطر کاهش سفرهای هوایی پایین آورده است.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

کمپل گفت:« به خاطر کاهش تقاضا برای محصولات و خدمات ما در نتیجه همه گیری ویروس کرونا، عملا کاری برای بسیاری از نیروی کار ما وجود ندارد. ما سعی کردیم برای جلوگیری از اخراج های بیشتر، تصمیمات جدی گرفته و هزینه خود را پایین بیاوریم ولی شدت رکود اقتصادی به وجود آمده از همه‌گیری ویروس کرونا تعطیلی برخی کارخانه ها را اجتناب ناپذیر کرده است».

بسته شدن این کارخانه بر سایر کسب و کارهای این منطقه هم تاثیر خواهد گذاشت چون شرکت های عرضه کننده تجهیزات به این کارخانه هم شغل خود را از دست می دهند.

منبع: تسنیم

همچنین ببینید

ایران خودرو

واکنش ایران خودرو به گزارش تهیه شده با عنوان «دام ایران خودرو برای متقاضیان پژو پارس»

گروه صنعتی ایران خودرو در واکنش به انتشار گزارشی با عنوان «دام ایران خودرو برای متقاضیان پژو پارس» توضیحاتی را ارسال کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *