سفرهای گالیور

بررسی و رزرو هتل در اصفهان و شیراز در سفرهای گالیور

پایگاه خبری دنیای برند، هتل ابن سینا در اصفهان “اصفهان نیمی از جهان است.” این جمله را معمولاً ایرانیان درباره این شهر شگفت انگیز می گویند. میدان نقش جهان این شهر که دومین میدان بزرگ شهر در جهان است کافی است تا شما بتوانید تصوری روشن از نبوغ معماران ایرانی دریافت کنید. بنابراین جای تعجب نیست که اصفهان توریستی ترین شهر ایران است. با توجه به این امر ، از گردشگران خارجی که قصد سفر به ایران را دارند ، خواسته می شود هتل خود را در اصفهان از قبل رزرو کنند. از بین تمام هتل های ایران که در اینجا در وب سایت خود ثبت کرده ایم ، هتل ابن سینا در اصفهان با نام مستعار هتل سنتی ابن سینا در اصفهان به دو دلیل عمده یکی از هتل های خاص است. اول ، به دلیل دکوراسیون هنری هتل ؛ و دوم به دلیل پشت بام شگفت انگیز این هتل در اصفهان.

رزرو هتل در اصفهان در هتل ابن سینای اصفهان

هتل ابن سینا در اصفهان

در واقع ، اولین چیزی که توجه مهمانان این هتل در اصفهان را به خود جلب می کند ، کارهای جذاب و نقاشی دیواری جذاب در هتل است. بعلاوه ، هتل ابن سینا در اصفهان درست در مرکز این شهر واقع شده است و ادعا می شود که این هتل بهترین تراس پشت بام اصفهان را دارد اغراق آمیز نیست. این تراس که به سبک سنتی مبله شده منظره ای عالی از جاذبه های گردشگری شگفت انگیز در اصفهان به شما می دهد. چادرها و صندلی های سنتی وجود دارد که میهمانان دور هم جمع می شوند و معاشرت می کنند و مدیر آنقدر هوشمند بوده است که می تواند این مکان را برای سرو غذاهای سنتی هتل انتخاب کند. غذاهای سنتی خوب که در این هتل سرو می شود نیز نکته مثبت دیگری در مورد هتل ابن سینا در اصفهان است.

هتل ابن سینا در اصفهان

بیشتر:

– اتاقها و خدمات در این هتل اصفهان

– تصاویر بیشتر از این هتل اصفهان

– آدرس و دستورالعمل های این هتل اصفهان

– در این هتل اصفهان رزرو کنید

– رزرو تور در اصفهان

درباره هتل های شیراز و رزرو هتل در شیراز :

هتل بزرگ شیراز یک هتل پنج ستاره است که در شهر شیراز ، زادگاه فرهنگ و هنر ایرانی واقع شده است. این هتل با مساحت ۴۰۰۰۰ متر مربع در ۱۴ طبقه ، در همسایگی دروازه قرآن کریم واقع شده است و به مکانهای گردشگری شیراز نزدیک است.

این هتل با اتاق های مجلل ، چندین رستوران و کافی شاپ ، خدمات خشکشویی ، آژانس مسافرتی ، اتاق کنفرانس و اتاق توپی ، مجموعه ورزشی و تور بازی پذیرای میهمانان است.

اتاقها:

هتل بزرگ شیراز دارای ۱۷۰ اتاق است که به مبلمان لوکس و کلیه امکانات مجهز شده اند تا اقامت و رزرو هتل در شیراز را برای مهمانان را راحت و به یاد ماندنی کند.

مجموعه ورزشی:

هتل بزرگ شیراز دارای مجموعه ورزشی مجزا برای مردان و زنان است که در طبقه دوم و سوم واقع شده اند.

این مجموعه ورزشی شامل موارد زیر است:

  • استخر و جکوزی
  • سونا خشک و مرطوب
  • سالن ورزش
  • صخره نوردی
  • اتاق های ماساژ
  • آرایشگاه
  • مغازه های ورزشی
  • آتلیه عکاسی
  • قهوه خانه ها

رستوران ها:

رستوران ایرانی:

این رستوران با ظرفیت ۴۰۰ میهمان در طبقه چهارم واقع شده است و انواع غذاهای سنتی ایرانی را ارائه می دهد.

رستوران ایتالیایی:

این رستوران غذاهای ایتالیایی را با ظرفیت ۲۰۰ میهمان سرو می کند.

رستوران گردان:

این رستوران با ۱۵۰ ظرفیت چشم انداز عالی از شیراز و انواع مختلف غذا را در اختیار مهمانان قرار می دهد.

اتاق کنفرانس:

چهار اتاق کنفرانس و یک اتاق توپی با ظرفیت ۱۵۰۰ نفر برای مراسم و جلسات وجود دارد که به بهترین امکانات صوتی و تصویری مجهز هستند.

سیاست های هتل بزرگ شیراز

ورود به سیستم: ساعت ۰۰: ۱۴

خروج: ۰۰: ۱۲

درباره هتل پارمیدا کیش

هتل ۴ ستاره پارمیدا کیش  دقیقاً روبروی پارک شهر کیش واقع شده است. این مکان ایده آل و قرار گرفتن در مجاورت برخی از بهترین مراکز خرید کیش ، این هتل را به گزینه مناسبی برای رزرو هتل های کیش شما تبدیل کرده است. همچنین تنها با ۱۰ دقیقه پیاده روی می توانید به فرودگاه بین المللی کیش برسید. بیایید بیشتر در مورد کیش و این ویژگی بخوانیم.

جزیره کیش یک منطقه آزاد اقتصادی است و هم از زیبایی های طبیعی برخوردار است و هم از مکان های تاریخی مورد توجه. خلیج فارس و سواحل مرجانی آن را جذاب و جذاب می بینید. علاوه بر این ، جت اسکی ، پاراگلایدر ، قایق های کف شیشه و غواصی فقط برخی از فعالیت های گسترده ای است که می توانید در جزیره کیش انجام دهید. از طرف دیگر ، شهر باستانی حریره ، کشتی یونانی و کاریز کیش شما را با فرهنگ و تاریخچه ساکنان محلی آشنا می کند.

 

 

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Translation of the top 4 YouTube podcasts for the first time 310x165 - ترجمه ۴ پادکست برتر یوتوب برای اولین بار در مدرسه صفر تا صد

ترجمه ۴ پادکست برتر یوتوب برای اولین بار در مدرسه صفر تا صد

پایگاه خبری دنیای برند، در شلوغی‌های عصر دیجیتال، جایی که مرزهای با کلیک روی یک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *