کارآموز

کارآموز (The Intern)

فیلم کارآموز The Intern به کارگردانی نانسی مایرز است در سال ۲۰۱۵ منتشر شد. در این فیلم که پس زمینه کمدی دارد، بازیگرانی همچون رابرت دنیرو ، ان هتوی، رنه روسو و آندرس هولم ایفای نقش کرده‌اند و مسائلی همچون اهمیت بیش از اندازه و غرق شدن در کار را با تم امروزی نمایش می‌دهد.

در فیلم کارآموز بنجامین ویتاکر (رابرت دنیرو) مرد بازنشسته‌ای است که از حدود سه سال پیش، در غم و اندوه از دست دادن همسرش به سر می برد. وی که چندان از بی‌کار بودنش خرسند نیست به صورت اتفاقی و تصادفأ تبلیغ یک شرکت فروش اینترنتی لباس مبنی بر استخدام کارآموز باتجربه (سالخورده) را مشاهده می‌کند. بعد از آن وی به عنوان کارآموز، دستیار شخصی جولز آستین (هتوی) مدیر عامل شرکت می‌شود که بسیار در کار خود غرق شده و زندگی خصوصی و اجتماعی آشفته‌ و پریشانی دارد. بن با تثبیت خود در کنار جولز به کمک او می‌شتابد…

« کارآموز » را در مجموع می توان کمدی ساده و جمع و جوری معرفی کرد که ادعایی ندارد اما می تواند شما را تا انتهای فیلم مشتاق نگه دارد. فیلم در روایت داستان پیرو کلیشه هاست و به فیلم بهتری از ساخته های پیشین میرز تبدیل نمی شود. اما خوشبختانه چندین سکانس میان جولز و بن که با دیالوگ های زیبایی همراه هست، می تواند باعث شود از گذاشتن زمانتان برای تماشای فیلم پشیمان نشوید؛ بعلاوه اینکه بهرحال « کارآموز » فیلمی نیست که حال شما را در این روزها بد کند و تلخی به همراه داشته باشد.

همچنین ببینید

Up in the Air

فیلم Up in the Air

فیلم Up in the Air به کارگردانی جیسن ریتمن و نقش آفرینی جورج کلونی و ورا …